feliz navidad

2009-12-11, 13:59:26 / Kategori: Allmänt


Sitter i sängen med D-boy, hon målar naglarna medan jag nördar vid datorn.
Det blev en riktigt lång dag igår som började på salongen.
Slutade vid 7, då åkte jag snabbt och osmidigt till Hagsätra för att möta Disa.
Vi handlade tillsammans med mamma och hennes vän, och sedan gick vi hem för att baka.
Det blev en jävla massa lussebullar a'la bente, och sen massa knäck också
Vi var klara vid 1 tiden, och hade sen julfika vid 2, då fick jag smaka på mina bullar, och de var tamejfan de godaste lussebullarna jag ätit i hela mitt liv, helt fantastiska var dom!
Jag och Disa däckade på dirren, så fort vi snuddade kudden.

Ikväll vet jag inte riktigt än vad som händer, men något kul blir det i alla fall, och det tillsammans med Madde!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?