Nystart!

2012-05-18, 17:28:17 / Kategori: Allmänt

Eftersom att jag lever ett fett roligt och händelserikt liv just nu så kände jag för att börja blogga igen.
Passande nog tajmade jag in att bli superdupersjuk såhär inför min hejdundrandes helg. FUCK!
Dock har jag ju levt ett ganska osunt liv tillsammans med min vapendragare, (onsdag, fredag, lördag för många veckor i streck) så det kan ju kanske vara nyttigt att ha en vit helg. Men jag har ingen lust. Kottarna och carran har flytt fältet för att kolla dans-sm i Karlskrona, nässprayen är slut, treoröret nästintill ekar, kylskåpet är tomt och sängen är svettig. Vad ska jag göra hemma? Jag vill ju spåra med Dojjan och alla mina andra vänner som för en gång skull kan gå ut denna helg. Ska se om jag kan fixa iordning lite kuckelimuckmedicin och bli mirakulöst frisk!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?