hej & hå så det kan gå

2011-07-18, 22:42:12 / Kategori: Allmänt

Åkte hem från skogen i fredagskväll efter en tripp till Gnesta och middag med familjen Bülow.
I lördags vaknade jag så pass sent att jag var tvungen att börja göra mig iordning såfort jag kommit ur sängen. Klockan tre var det kalas hos Madde som fyllde 20. Där bjöds det på mat, tårta, macarons, kaffe och vin. När släkten gått gjorde vi oss iordning lite extra och sen fick vi sjuts in till stan. Där mötte vi bl a upp Frutten, Dojjan, och Unity, sen massa fler. Vi tog oss iväg till Entourage och hade sjukt jävla kul ända tills stängning. (Bästa på läääänge) Men jag och D kände oss inte riktigt färdigfestade, så vi drog på "efterfest" i Glömsta.  Somnade framåt morgonkvisten och vaknade inte långt därefter. Insåg ganska snabbt att det var dags att åka hem, så jag väckte Disa och vi var påväg hemåt illa kvickt. Sov några timmar när jag kom hem, och vaknade sen av att Jenny stod utanför mitt hus och skrek. Jag bjöd på pannkakor, och hon på gott sällskap. Kvällen avslutades halv tio, då jag somnade.
Idag klev jag upp halv åtta, gjorde mig iordning och åkte sen till jobbet. Slutade halv 6 då åkte jag hem, pratade med Disa i närmare två timmar, tog bilen till centrum (laaaaatmask), köpte sushi, sen åt jag sushin (vääärldsgott), och sen dess har jag legat i sängen och förberett mig för sömn. Jag ska ju liksom jobba imorgon också, så det är dags snart. Nu har jag skrivkramp, hej!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?