fredag-söndag

2009-12-06, 21:35:45 / Kategori: Allmänt


Det har varit en riktigt fartfylld & rolig helg med mina underbara vänner!
I Fredags hade jag tänkt ligga i sängen hela kvällen och ta det lugnt, men jag och Frida bestämde oss för att köra på en spontan utgång istället. Vi mötte upp ett par vänner på Chaplins, vi dansade och hade det allmänt trevligt.
Igår hade min vän Fruwiie 18årsfest, och bara några timmar innan jag skulle åka fick jag reda på att Jeremy, en gammal killkompis som jag inte hade träffats på fler år också skulle dit, så han och jag bestämde oss för att mötas i Högdalen och åka tillsammans till Skarpnäck. Det var verkligen kul att träffa honom, jag hoppas att vi kommer att umgås mer i framtiden. I alla fall, vi mötte upp Madde i Skarpnäck och gick tillsammans till Lokalen där festen skulle vara. Det bjöds på mat och en jävla massa sprit, så det tog inte speciellt lång tid innan alla var riktigt pratglada och danssugna!
Vid 10 drog jag, Madde, André och Danne vidare till en kompis i Örnsberg där vi var i några timmar, tills mamma kom och hämtade mig och Madde med bil vid 4 tiden.

Idag mår jag som jag förtjänar, jag har legat på exakt samma fläck, i exakt samma ställning typ 80 % av den här dagen.. Så kan det gå, när inte haspen är på (y) Mina tankar är nu att jag aldrig mer vill dricka, men det är kört, för nästa helg blir det flickvännsmys på hög nivå hemma hos frida med Jenny och kanske Madde.
God mat, julmust, glögg, och sen troligtvis en hel del alkoholhaltiga drycker för en fortsatt kväll på okänd plats än så länge!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?