FREEEDAG

2009-12-25, 13:59:03 / Kategori: Allmänt


ojojoj vilken dag det blev igår.
Softade hemma tills 2 tiden, då tog jag & mamma en taxi till mormor i Bredäng.
Kollade Kalle, käkade julmat & öppnade klappar, precis som varje år!
När klockan började närma sig 10 så tog jag och mamma en taxi igen, mamma hem men jag åkte hem till fridelutten, pallade inte vara hemma för mamma skulle bjuda hem massa folk.
Chillade galet hos Frutten, sminkade oss lite, drack en grogg och sen bar det av utåt.
Flera vi kände var på Harry B James, så vi drog dit och jävlar säger jag bara.
Det var heeelt galet mot slutet, dansade till musik som inte går att dansa till och jag dansade med folk jag aldrig annars skulle dansa med. Den är fin!
Drog därifrån vid stängning, sen efter lite häng vid Kungsträdgården knatade jag upp till nattbussen.
Där fick jag en smärre chock, 40 MINUTER, själv, i kylan. uuuuh, kändes som timmar.
Somnade i alla fall typ snabbare än jag någonsin gjort förut.
Vaknade för ett tag sen och ska nu käka allt mumsigt vi fick med oss från mormor igår.
Sen är det chillmode på hög nivå om jag ska palla gå ut ikväll också!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?