Goddagens

2009-12-22, 13:36:22 / Kategori: Allmänt


Vaknade för ett tag sen, har slagit in julklappar och ska snart börja göra mig iordning.
Gårdagen var en bra dag, den började på gymmet, körde kanske inte sådär stenhårt som jag sa att jag skulle, men nästan! Efter det följde Disa med mig hem och vi softade galet, klippte henne, sen duschade jag och sminkade mig. Sedan åkte vi tillsammans in till skanstull för att köpa julklappar.
Efter det mötte jag upp Frida, vi åkte till T-centralen,
shoppade på homebuy sen drog vi till sergel.
Kollade på Avatar 3D, jag hade fett höga förväntningar så den var inte riktigt så bra som jag trodde att den skulle vara, men den var underhållande, spännande och lite gullig, men alldeles för lång.
Den var slut vid 12, då åkte Frida hem, men jag mötte upp Madde och hennes vänner och drog till After för att dricka några öl, ytterst trevligt.
Tog nattbussen hem vid 3, och somnade på dirren!
Var på grymt dåligt humör den sista tiden,
men det var endå en riktigt lyckad dag, tack mina vänner!







M

Tack själv sötis :D <3



2009-12-23, 00:11:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?