Godkväll

2009-12-02, 21:34:41 / Kategori: Allmänt


Kom hem för ett par timmar sen, och jag är lika trött somvanligt.
I skolan blev jag stylad som Audrey Hepburn av duktiga D-boy, det blev fint, inte direkt min typ av frisyr, och lite väl mycket smink runt ögonen, men det var fint ändå och Disa gjorde ett toppenjobb! 
Efter skolan åkte jag och Madde in till stan för att kolla efter julklappar och lite annat.
Jag köpte en julklapp, sen några stycken till mig själv också,
Örhängen, diadem och tungpiercing!
Var även förbi St:Eriks för att hälsa på Sonny, det var nämligen öppet hus.

Imorgon är det öppet hus i min skola, så jag börjar inte förrän klockan 2, riktigt skönt att få sova ut.




Jenny

Snygging! Lägg upp lite olika sminkningar och tips angående ögonskugga, du är så duktig på de! Du måste sminka mig och lära mig snart. :)



2009-12-03, 13:07:13 URL: http://byjenny.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?