Godnatt

2009-12-01, 20:35:03 / Kategori: Allmänt


Jag är heeeelt slut vill jag lova.
Kom nyss hem efter en superduper lång dag.
Dagen började med spinning och yoga, och sedan med svenskaprov.
När det var slut, så slutade jag för dagen, men kom jag därifrån?
Nejnej, jag var kvar i skolan tills halv fem, fastnade med tjejerna, men precis när jag var påväg från skolan så fick jag frågan om ja ville vara manikyrmodell,
och det kunde jag ju inte tacka nej till.
När jag väl kom iväg från skolan bar det av mot Skanstull med Jessica, skulle bara kolla lite smågrejer snabbt, och käka thaimat, även där fastnade jag i ett par timmar.
Men nu är jag somsagt hemma, ska bädda ner mig i värmen och sova gott, LÄÄÄNGTAR.




Jenny

Va fina vi är darling :)



2009-12-02, 13:42:38 URL: http://byjenny.devote.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?