heeelloooo

2009-12-16, 22:13:56 / Kategori: Allmänt


Tänkte skriva en liten snabbresumé över de dagar jag har varit alldeles för lat för att blogga!

Fredag: Madde kom och hämtade mig med bilen, vi åkte hem till henne och började dricka lite, drog sen vidare hem till hennes kompis och fortsatte pimpla vin, var hemma vid 5 och somnade som en stock!
Lördag: Superdupermegabakis, degade hela förmiddagen och halva eftermiddagen tills jag var tvungen att ge mig en spark i baken för att åka och möta Jenny och Frida i Medis. Handlade lite jullemurre och annat, sen gick vi hem till Fridelutten. Käkade middag och sminkade oss mm. Sen kom även Madde, vi fikade med mina underbara bentebullar, och drack även nån drink till som smakade pepparkaka. Drack lite vin, sen drog vi till Dovas, satt där och drack öl tills klockan började närma sig 3, då knatade vi till Mcdonals och käkade. Frida Snålåt av nån som hon inte kände (y) typ första gången i mitt liv jag ser henne äta en burgare. Hamnade i Fridas säng vid 5 tiden, låg och skrattade i typ en timma åt allt och ingenting sen somnade vi.
Söndag: Vaknade vid 10, åkte hem vid 12, kommer inte ihåg vad jag gjorde hemma, antagligen ingenting!
Måndag: Var hemma från skolan, tvättade, städade och pluggade (y)
Tisdag: Idrott på morgonen, juldans!!!!! kunde det bli roligare? nja, tror inte det. På eftermiddagen klippte jag en rockabilly frisyr på en docka, och fick MVG, woooaaaw, fett stolt!! Somnade typ 19:30, så kvällen erbjöd inte så mycket förutom sömn dåra.
Idag: Skolan, sovit, rensat garderoben och nu är det snart dags att sova igen. Praktik imorgon!

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?