Moooorning

2009-12-23, 12:52:53 / Kategori: Allmänt


Vaknade för ett tag sedan av ett smörsms av min vän Fridelutten.
"Skulle kolla om du är gullig och orkar färga mitt hår för då köper jag färg. Vi köper lotter till ikväll och jullemulle nu iaf :)" hon är bra, hon vet hur jag ska tacklas, bingolotto & julmust kan få mig att göra det mesta.
Så jag ska hoppa in i duschen om ett tag (läs typ ett par timmar), tänkte nämligen köra en storstädning i mitt rum eftersom jag kommer hem sent ikväll/natt, och ska upp tidigt för att åka till mormor imorgon.

Om jag är tillräckligt hurtig kanske jag bloggar hos Frida sen, ska försöka!

JUUUUUSTE, måste fan rekomendera en låt, kanske årets bästa. Tyvärr finns den inte på youtube, men för er som har spotify heter den P-Square - Mako Fiesta. Lyssnar på den nu och det är ooomöjligt att sitta still, den är grym!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?