Old dogs

2009-12-27, 02:24:25 / Kategori: Allmänt


Igår vid 10 tiden åkte jag in mot stan, Madde hoppade på i Gullmars, min lilla söttös.
Vi mötte upp en jävla massa folk och sen drog vi till Chaplins (ja ja jag vet, inte världens bästa ställe) men jag hade GRYMT roligt, drack en jävla massa cider & dansade helt galet mycket.
Precis som det ska vara!
Började röra mig hemåt vid stängning, men kom ändå inte hem förrän vid 5.
Fråga mig inte varför..

Vaknade idag vid typ halv 1 av att Frutten höll på att ringa, hon ville nämligen dra med mig ut på mellandagsrean.
Skyndade mig sakta och åkte sen till Skanstull och mötte flickebarnet.
Köpte en helt underbar jacka, och ett par underbara skor, grrr, riktigt nöjd är jag.
Köpte även ett svart linne och ett par vantar, men det är inte lika intressant!
När vi hade gluttat klart knatade vi hem till Frida och sminkade oss osv, vi hade nämligen bestämt att vi skulle på bio. Så 20:50 satt vi i en biosalong och kollade på "Old dogs" och den var fan underbar, helt sjukt rolig och jag skrattade så jag fick ont i magen.
Efter Bion följde jag med Frida hem och hämtade mina grejer sen åkte jag hem. Har typ inte gjort ett skit sen jag klev innanför dörren, men det är så det ska va, softislördagskväll.
Nu ska jag i alla fall bädda ner mig i sängen och se om det finns något kul på televisionen så här mitt i natten.. Tvivlar på det, men man kan ju alltid hoppas!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?