onsdag

2009-12-09, 21:58:29 / Kategori: Allmänt

Det har varit en förjävla seg dag idag
Den började med att vi fick kolla på en film i skolan, "G som i Gemenskap" Den var väl lite underhållande men ändå väldigt långtråkig. Sen hade vi bara ett UF samtal med våra lärare. Det går bra för oss, wihoo!
Slutade vid halv 1, men var ändå kvar i skolan till 2, för min käre vän D-boy var riktigt modig och gjorde en undercut i nacken (y) Hon har alltid varit cool, men nu är hon rikscool, coolare än någon annan!
Följde sedan med henne en snabbis till Skanstull, och sen åkte jag hem.
Var så jäkla frussen så jag höll på att skaka sönder typ, så jag tog en varm dusch och höll på att somna så jag bestämde för att ta mig en liten tupplur, och det måste jag säga, att det var fanimej dagens höjdpunkt!
Har nu varit vaken sen halv 7 typ, käkat middag och bara softat galet. Men nu är det snart dags att sova igen, för imorgon är det praktik hela dagen, och sedan eventuellt julbak och övernattning med Disa här hos mig, vi är nämligen lediga på fredag!

Jag är lite smått deprimerad, för det är årets julbord i skolan imorgon, men jag är ju på praktiken och jag fick inte med mig nån som ville åka dit på en snabbvisit bara för att äta, buhu. Och på Fredag är det luciatåg och massa bullar och sånt i skolan, men det missar jag ju också, buhu igen. Livet är tufft!

Nu ska jag glutta på tv, och kanske äta lite glass, och sen är det sovtajm igen! Längtar.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?