segt, jävligt segt

2009-12-20, 20:16:10 / Kategori: Allmänt


Igår, vad hände igår? jo en jävla massa saker.
Madde och hennes mor plockade upp mig här hemma på eftermiddagen nån gång,
vi åkte hem till dom och käkade middag, tog en powernap och gjorde oss iordning.
Vid halv 11 begav vi oss ut i ovädret för att åka in till stan
mötte upp några vänner för att sedan gå till Company, en nyöppnad klubb på kungsgatan
det bjöds på öl och smirnoff, men det var väl det enda bra, stället SÖÖÖÖG.
så jävla lite folk och ingen direkt partystämning.
Drog därifrån vid typ halv 2 tror jag, men inte åkte vi hem,
nej vi gled vidare på efterfest i skärmarbrink och drack lite till.
Knatade iväg till tunnelbanan typ runt kvart över sju och stupade i säng vid 8 tiden.
Det har resulterat i att jag har legat i sängel heeeela dagen,
vaknade typ en aning sent, sov till och från typ till 4- 5 om inte ännu senare.
Nu ska jag snart käka, och sen ska jag kolla på Coyote Ugly.
Jag ska verkligen försöka att somna i rimlig tid ikväll, ska nämligen gymma med D-boy imorgon, wihoo (y)

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?