surisbente

2009-12-29, 18:28:14 / Kategori: Allmänt


Blev några öl igår på Söderhof & After med mina fina vänner.
Sen blev det käk på donken & taxi hem (y) en bra kväll helt enkelt!

Idag är det typ den segaste dagen ever
Är helt sjukt täppt i näsan, har ont i huvudet & är bara blää
Håller jag på att bli sjuk? NEJNEJNEJ, absolut inte!
Hur ska man få den här dagen att bli relativt bra då?
Det går inte, jag orkar inte gå ut. 
Supersmarta jag spillde vatten på tvboxen igår så jag har inga kanaler
vilket betyder ingen tv för mig ikväll. Jag är jättetörstig & lite hungrig men jag har en fet gris i kylskåpet (som jag själv köpte till mamma i julklapp), den grymtar inte lite sött, utan den låter verkligen som en nyfödd stucken bebisgris. Så jag väljer hellre vatten en juice, och jag svälter hellre än att äta något på grund av den jäveln.
Bra köp, eller?

aja slutsurat, jag har filmerna
"Up", "Happy Feet" & "The Bucket List"
så jag klarar mig nog ganska bra ändå!




Jenny

bara för att jag älskar er zzå föööcking möööcke!



2009-12-29, 19:46:55 URL: http://byjenny.devote.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?