tisdag

2009-12-08, 23:06:29 / Kategori: Allmänt


I dag har jag och Madde åkt bil i timmar.
Vi var ute i Åkersberga för att hon skulle kolla på någon bil,
den var söt, men dålig så den blev det inte.
Hon är förjävla duktig på att köra Madde, och hon peppar mig galet till att också komma igång, jag är jävligt sugen, men jag måste bara ta tag i det! För någon vecka sen sa jag att jag skulle ha körkortet innan sommaren, men jag får se hur det blir med det, jag vill verkligen så jag ska fan lyckas! Jag vill, jag måste, JAG VILL!

nog pratat om det, nu är det tvdags, det blir comedy central som varje dag, jag tröttnar aldrig :)




Jenny

bara du vill så kan du :) go goooo gooo bente!



2009-12-09, 12:26:35 URL: http://byjenny.devote.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?