trötter

2009-12-07, 19:05:40 / Kategori: Allmänt


Efter ett varmt bad sitter jag nu i min säng med mystofflorna
och bara längtar tills jag ska sova! Det blev en stadsrunda med Disa efter skolan,
hon köpte en massa julklappar, men jag köpte inte en enda.
Egentligen behöver jag inte köpa några, men jag vill, så jag ska ta tag i det nästa vecka.

Imorgon blir det en lång dag, som tur är har vi idrott på morgonen,
då brukar jag hålla mig pigg riktigt länge. Slutar skolan 16.30,
då ska jag och Madde ut på en roadtrip till Vallentuna eller nåt liknande, kommer ej ihåg.
Hon ska titta på någon bil och hon ville ha sällskap,
och det är klart att jag ställer upp för min soulmate (:

Nu ska jag titta på 2½ men, och sen är det nog sleepytime, ska upp halv 7 imorgon!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?