Willys nästa

2009-12-30, 15:42:23 / Kategori: Allmänt

Har legat och degat i sängen hela dagen fram tills nu, segt eller vad?
Nu ska jag i alla fall börja göra mig i ordning litegrann för Madde & Frutten kommer nämligen och hämtar mig om ett tag. Vi ska åka och storhandla på Willys inför imorgon, sen ska vi dumpa av grejerna hos mig och efter det ska vi in mot den stora staden. Jag ska försöka hitta en skärp för att piffa upp min nyårsklänning litegrann & kanske köpa lösnaglar, jag får seeee.
Ikväll blir det Bingolotto hos Frutten igen, vi vann nämligen två nya lotter förra veckan, så nu satsar vi på storvinsten, skulle inte sitta fel med några miljoner. Kanske nyår i ett tropiskt land, stå på stranden frutten & jag, titta på alla stjärnorna som döljs av de stoooora pampiga fyrverkerierna.
Romantiskt! Drömma kan man ju alltid göra..
Håll tummarna för oss, Frutten & mig!

   




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?