alkohol eller briljans?

2009-11-21, 12:34:39 / Kategori: Allmänt


Ikväll bär det av till Disa & company för en sen, men nödvändig & uppskattad inflyttningsfest!
Det ska bli väldans trevligt faktiskt, för Disa lyckas alltid ta fram sin charmigaste sida när hon har fått i sig lite alkohol. Fast själv säger hon att hon blir "berusad av sin egna briljans"

Så jag har funderat lite.. 
Disa skulle promt prata engelska med en svensktalande taxichaufför
eller aa, hon var helt säker på att han inte kunde svenska, fast både han och jag förklarade för henne PÅ SVENSKA, att han kunde det.

Var det alkoholen i Disas kropp som talade, eller var det hennes briljans?
Jag skulle vilja tro att det var briljansen,
men jag vet att hon i det här fallet kommer att skylla på alkoholen.
Och i många många andra fall också, kanske alla?

Då kommer min nästa tanke..
När ska jag få se Disa berusad av hennes egna briljans?
Jag tror nog att jag aldrig kommer att få se det,
men jag tänker ändå vänta spänt, dag in och dag ut,
för när/om det väl händer, kommer det var en hejdundrande upplevelse!

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?