lördag

2009-11-28, 11:23:23 / Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Nyvaken och eländig, så känner jag mig just nu.
Kvällen igår var ganska värdelös, jag tänker alltid att det är så skönt att vara själv tills det blir för många timmar och jag bara känner mig bortglömd och deppig, menmen.
Jag kom i alla fall ut på nästan en timma lång promenad med min vovvsing, det var väl typ den enda nytta jag gjorde, annars låg jag bara i sängen med datorn,
käkade godis och drack julmust, och gluttade lite på tv.
Troligtvis blir denna kväll precis likadan, Jenny ville att jag skulle följa med och spela bowling och kanske gå ut ikväll, men jag är otroligt fattig, letar man riktigt ordentligt kanske man hittar ett par enkronor i min plånbok, men de är det enda.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?