lrrrrrdag

2009-11-07, 21:03:29 / Kategori: Allmänt

Igår, igår, igår.. vad hände igår?
Jag, Jenny, Susanne och Linnea började kvällen på bowlingpalatzet i Högdalen
2 serier, en öl, en cider och en shot senare begav vi oss mot Metro.
Fick stå i kö typ en halvtimma trots att vi stod på listan, sunk.
Väl inne på Metro var det trevlans, fast inte så länge som jag hade hoppats,
lite mat + mycket alkohol = katastrof
Det blev en halv hamburgare på mcdonalds,
 och sen en tunnelbaneresa på 20 minuter som kändes som flera flera timmar (y)

idag har jag knappt orkat röra på mig, har sett på 4 filmer, nördat vid datan, och ätit middag ute med mamma
Nu ska jag dega i sängen resten av kvällen med film, godis, perre & så självklart min älskade dator.






 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?