söndag & första advent

2009-11-29, 11:51:07 / Kategori: Allmänt

Nu har jag varit vaken ett tag men jag ligger fortfarande kvar i sängen, fast det kan jag inte göra så länge till.
Idag ska det städas, pluggas, tvättas och julpyntas, och allt detta ska jag göra själv för att min käre mor jobbar, menmen, jag tycker att det är ganska mysigt.

Kvällen igår var mycket trevlig, först bowlade vi, sen drog vi till Royal Garden, men det var inte speciellt kul där, så jag, Jenny, Amadeus och Unity lämnade Madde & Frida där, för att dra vidare nån annanstans. Vi hamnade på Chaplins, det var lång kö till garderoben, det var varmt och jag hade riktigt ont i fötterna så jag höll på att svimma, det verkligen svartnade för ögonen, men jag satte mig ner och vilade ett tag sen var jag fit for fight igen. Vi stannade inte där speciellt länge, så jag var hemma vid 2, skrev det deprimerande inlägget, kollade på Jerry Springer och sen somnade jag som en stock!

Nu ska jag softa ett tag, sen ska jag ta tag i allt som måste göras!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?