söndag

2009-11-01, 14:43:19 / Kategori: Allmänt

HEJ & HÅ
då var ännu en helg avklarad.
den började med att jag åt lunch tillsammans med en viss person i fredags, den slutade med en massa öl och en rejäl fylla, snedfylla, men det var trevligt ändå!
Igår skulle jag ju gått ut med mina flickvänner, men jag avstod av flera anledningar, och det var nog bäst så.
Jag softade i sängen och tog mig en långpromenad senare på kvällskvisten i min ensamhet.
Idag ska jag ta det så lugnt som det bara går, det behöver jag.
Ta en promenad, ta ett bad, kolla på ensam mamma söker, och sen se på antingen "Djävulen bär prada", eller "På smällen", enligt tv.nu är den sistnämnda bättre, så det blir nog den. Sounds like a plan!


Grrrrrrrrr....




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?