tröööttt

2009-11-30, 22:47:51 / Kategori: Allmänt


Jag var somsagt i Liljeholmen med mamma tidigare.
Fick med mig två par supersnygga stövar, ett par med klack och ett par utan, perfekt!
Köpte även lite småprylar som torrschampo och klämmor, det är alltid bra att ha.
Stannade i Årsta på vägen också och käkade mat, sen bar det av hemåt.

Nu sitter jag här och nördar vi datorn fast jag verkligen inte borde
Jag gör typ allt för att slippa plugga, som alltid haha.
Men nu är det iallafall och stänga ner denna läxförstöraren och öppna boken
Det blir nog till att läsa långt in på småtimmarna.. och jag som är så trött och bara vill sova.
Dumma dumma mig.




Jenny

Nyfiken på skorna, visa bild! :)



2009-12-01, 20:42:15 URL: http://byjenny.devote.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?