Tzzzdag

2009-11-03, 23:05:30 / Kategori: Allmänt


idag fick vi hoppa studsmatta över plintar och grejer på idrotten,
eller jag och Disa tyckte att det var för läskigt så vi fick spendera tiden inne i minigymmet istället med lite bänkpress och annat.
60 kg klarade jag i knäböj, fyfasiken vad stolt jag över lilla mig!
Sen erbjöd inte skoldagen mycket mer nöje,
en svenskalektion och en skolkonferens med mycket viktiga samtalsämnen, läsk och bullar!
Efter skolan blev det en tripp till Globen med Disa som resulterade i att jag fick med mig två halsdukar hem.

Kvällen har inte erbjudit speciellt mycket..
makaroner & falukorv samt ett långt telefonsamtal, men inget mer!

Måste än en gång säga grattis till min älskade Madde som klarade sin uppkörning idag, snart glider vi runt i nån gammal skruttbil och leker coola, jag längtar!


Anonym

madde är bäst! :D



2009-11-04, 14:24:42 URL: http://byjenny.devote.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?