bläääää

2009-10-13, 20:31:55 / Kategori: Allmänt

Efter en timma av panik och gråt är jag äntligen mig själv igen tack vare min älskade vän M <3 som sa att jag inte behöver komma till skolan imorgon. Feber, snor och huvudvärk är ingen bra kombination när man ska sätta ihop en visning i skolan. M ordnar det så jag kan vara hemma och vila.
Fick till och med en "utskällning" på tunnelbanan imorse av en tant som tyckte att jag skulle ligga hemma i min säng och inte smitta ner alla andra resenärer.
Jag gick hem tidigare från skolan och sov när jag kom hem, sen väckte mamma mig, hon har varit på kryssning och hon hade köpt malteasers till mig. Det hade ju varit mumsigt om jag hade känt smak av dom.
Menmen, dom är ju fina att titta på i alla fall.

Nu ska jag snart sova vidare, och förhoppningsvis drömma nåt trevligt.
Natti natti




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?