söndag

2009-10-18, 16:30:40 / Kategori: Allmänt

Tillbaka till verkligheten efter en riktigt rolig helg!
E fyllde ju somsagt 18 i tordags, så hela helgen har bestått av firande.

I Fredags var vi på metro, sjuk som jag var, eller som jag är, tog jag det ganska lugnt då, men det var jävligt kul.
Dansade tills stängning och sen åkte jag hem direkt och stupade i sängen.

Igår var vi hemma hos E, hon hade lite kalas för släkt och vänner.
Det var riktigt lyckat, och detta resulterade i ganska "saft", gratissaft.
Lite drama var det under kvällen, men det var tydligen underhållande för de som tittade på, och det är löst nu, så det är bara att skratta åt det. 
Jag och D stannade kvar till sist, vi hjälpte till och städa, och jag råkade tappa två superstora skålar i glas, ÅNGEST!

Vägen hem är en historia i sig, vi började knata från E vid 04.10, och skulle hinna med en tunnelbana som gick 04.20, problemet var bara det att vi hade ingen aning om hur vi skulle gå. Så tur som vi hade hittade vi en underbar taxichaffis som körde oss gratis till högdalen. Väl i Högdalen skulle vi få vänta på tunnelbanan i nästan 45 minuter, Men D lyckades fixa en till gratistaxi som körde oss hem!

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?