Hemma

2009-10-08, 12:37:13 / Kategori: Allmänt

Jag är hemma idag av lite olika anledningar, skönt men dumt egentligen.

I förrgår färgade jag äntligen bort min hemska råttutväxt och la till en liten röd touch i mitt hår, nu är jag nöjd!
Igår så hade vi skolfoto, det sista någonsin, antar att det blir lika hemskt som alla andra år..
Efter skolan igår så åkte jag med M och E till farsta och letade skor, men hittade ingenting, jag får helt enkelt gå barfota i vinter, vilket kommer resultera till att jag inte har några fötter alls till våren, det kan ju vara ganska skönt.
På kvällen mötte jag upp några tjejer från skolan för att åka på Vidal Sassoon visning vid östermalmstorg, men vi var där ganska tidigt så vi gick in på den flådigaste restaurangen vi såg och drack öl!
Visningen var väl bra, lite för mycket prat, och jag kunde inte fokusera på vad de sa för jag var för jävla kissnödig, men det var trevligt ändå!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?