psssst

2009-10-25, 02:58:32 / Kategori: Allmänt

Jahapp, här ligger jag mitt i natten helt ensam och kan inte sova, eller jag har inte försökt än, men jag är ganska säker på att jag inte skulle lyckas ändå.
Kvällen spenderade jag med Frida, jag skulle ju egentligen stannat hemma, men hon frågade om hon fick bjussa på bio, och det kunde jag såklart inte tacka nej till. Vi hade tänkt att se "UPP", men när vi kom fram till söder så fanns det inga platser kvar, och inga andra roliga filmer, så vi bestämde oss för att gå och fika istället.
Fast först blev det ett stopp på Burger King, jag pinade i mig en hamburgare som inte alls var så god som mcdonals burgare, den var snarare äcklig.
Vi gled vidare till Fåtöljen och satt där ett tag, och sen hade vi tänkt att gå och ta en öl, men så blev det inte, jag åkte hem!

   




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?