Natti natti

2009-10-24, 02:06:36 / Kategori: Allmänt

Precis när jag hade pallrat mig iväg för att köpa godis, för en forsatt kväll i sängen så fick jag ett mystiskt sms av någon vid namn shnajgel som löd "ska du komma in och bli bjuden på en fika ute i den stora staden flickebarn?"
Det kunde jag såklart inte motstå, så jag klädde på mig igen för att åka och möta den mystiska.
Det visade sig vara den nyopererade Frida, jag tog mig en liten titt på hennes nya hem, och sedan vandrade vi längs Götgatan för att finna ett öppet café, men vi lyckades inte, så det slutade med en glass, en cola, och en varm choklad på mcdonalds. Inte fel det heller.
Nu är jag precis hemkommen och ska bädda ner mig i sängen och sussa sött.


Godnatt mina få söta läsare!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?