visste du?

2009-10-14, 18:11:11 / Kategori: Allmänt
att jag vill - vara lycklig

att min senaste kyss - var för länge sen

att jag lyssnar mest på - låtar som jag känner igen mig i

att jag pratar - ganska mycket när jag är på humör

att jag inte gillar - svek

att min första riktiga kyss - var med den mest otänkbara

att kärlek är - bland det vackraste men även det svåraste man kommer att uppleva

att jag gillar att - ha så underbara vänner runt omkring mig

att jag alltid kommer att - försöka nå mina drömmar

att jag är hemligt förälskad i - Bow Wow

att sist jag grät var - Idag

att min mobiltelefon är - för det mesta bara ett störande objekt

att när jag vaknar på morgonen - är jag oftast ganska pigg

att innan jag går och lägger mig -
saknar jag en person mer än någon annan tid på dygnet

att idag har jag - legat i sängen och hostat sönder min hals

att jag just nu tänker på -
 ...

att i kväll ska jag - sova

att i morgon kommer jag - göra allt jag kan för att försöka bli frisk

att jag hoppas - att jag en dag får tillbaka den jag förlorat

att jag verkligen vill - vara lycklig



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?