Dagen efter..

2009-09-26, 12:57:52 / Kategori: Allmänt

..är en ganska bra dag faktiskt, lite trött och lite ont i fossingarna, men annars på topp!
igår var jag ju somsagt ute, sällskapet för kvällen var M, A, A och D, trevliga själar de där.
Efter så mycket dans att benen nästan vek sig och fötterna rent ut sagt skrek rakt ut så blev det en underbar måltid på allas älskade mcdonals.
men jag blev ganska mätt ganska snabbt, troligvis är det anledningen till att jag hittade en hamburgare i väskan imorse.. frågan är ju om den är ätbar? Hm, tror inte det, men det skulle vara gott. 

Vad händer idag då? en mycket bra fråga som jag inte har något svar på.



Här har vi ett bevis på att man inte ska försöka se snygg ut när man har druckit jordgubbssaft
jag gjorde några tappra försök, men aa, vad ska man säga?





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?