J är snäll

2009-09-26, 19:17:29 / Kategori: Allmänt

Idag har varit en såkallad dagen efter dag, har myst en hel del med både datan och kudden.
Lyckades i alla fall ta mig ur sängen när jag kände en ljuvlig doft från köket och hörde en riktigt glad kvinnostämma, maaaamaaa!

Kvällens planer är fortfarande ganska oklara, det enda jag vet är att jag ska duscha, sminka mig och sen möta upp J, vem vet, det kanske blir vimmel i dimman, eller kanske film i mörkret, eller vem vet, kanske nåt mitt emellan? Jag förväntar mig i alla fall en trevlig kväll, och jag tror inte att jag kommer bli besviken, det brukar man inte bli när man sällskapar med J.


Nelima

Gillar din blogg. Mycket bilder. =)



2009-09-28, 11:06:19 URL: http://nelima.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?