tacos, snedfylla och dans

2009-09-23, 20:24:15 / Kategori: Allmänt

HEJ!
Jag kan ju börja med att berätta om min helg som bestod av firande, för mig.
18 år förra måndagen, yesyes!

Det började med att jag var i skolan, hände inget kul alls, eller jo det var tacos, men det är ju inte så kul egentligen..
Sen gled jag hem, för att senare glida vidare till Frida där kvällens tillställning skulle hållas.
Frida som var kvällens konfrecier stod och bakade mumsiga cupcakes, just for me!
Kvällen blen väl lagom lyckad, snälla småpojkar i skjortor, tydligen för min skull, men jag skulle nog vilja tro att det bara var en helt vanlig skjortfredag. Fast det bästa var ju förstås att alla mina underbara flickvänner var där och tröstade mig när jag hade lyckats få en snedfylla (aldrig mer champagne)
Jag knatade vinglades hem vid 2 snyftandes av absolut ingen anledning.
Lördagen då, ja den var hellyckad, Jag och Jenny dansade loss på Cattelin i princip hela natten, för att sedan dansa vidare mot slussen och mcdonalds, men på vägen fastnade vi vid en gatumusikant som verkligen gjorde våran natt! Vi kom sedan insmygandes riktigt tyst (trodde vi) hemma hos mig vid 5 och slockade på dirren!



En pretty lyckad helg faktiskt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?