Måndagar är trötta dagar

2009-09-28, 17:18:58 / Kategori: Allmänt

Nu är jag äntligen hemma, tack gode gud!
Skolan var inte så jävla jobbig idag, hade bara bild, det är i och för sig med den tråkigaste och konstigaste läraren i hela världen, men det gick snabbt och smidigt ändå.. Vi skulle måla en abstrakt bild med oljefärger. 
Det får 4 av 5 toasts, kanonkul!
Efter den lektionen hade vi i vårat UF företag tänkt att ha ett lunchmöte om högst viktiga och hemliga saker, men det slutade med att vi pratade om helgens bravader istället, det var mycket mer intressant!

Efter lunchen så bestämde jag mig för att följa med min älskade vän D på en liten (läs lång) stadspromenad med lite belöningsshopping också. Vi knatade från Mariatorget och nästan ända fram till Hötorget, och på den lilla turen hade jag turen att hitta ett par leggings och en kofta, tihi.

Nu är jag så trött i kroppen så jag tänkte ta mig en simtur i badkaret, får se hur många längder jag orkar.




Tjingeling!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?