FREEEDAG!!

2010-04-02, 11:29:35 / Kategori: Allmänt


Goddag Goddag!
Vaknade för ett tag sen, skönt att inte sova bort heela dagen.
Ska befinna mig hos mormor klockan tre för påsklunch/middag,
och efter det ska jag hem till Madde för att göra mig iordning för kvällen.
Vi ska fira några nyblivna artonåringar, småttingar haha.

Eftersom att jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna.. 
är ni säkert jättenyfikna vad jag har hittat på!!!
I onsdags byggde vi ju solceller på Vetenskapens hus.
Det kan ha varit de mest värdelösa jag har gjort i hela mitt liv, bara så att ni vet. 
Efter skolan tog jag & D-boy en shoppingrunda på stan.
Igår var jag på praktiken från 11-22. Lunchen avnjöts tillsammans med Frutten.
Vid sju gick jag och handlade lite mat, sen knatade jag tillbaka till salongen.
Det skulle sättas i löshår och jag var nyfiken. 
Jag var inte hemma förrän vid elva tiden och jag somnade såfort huvudet snuddade kudden.

Nu ska jag ta mig något litet att äta, sen duscha, sen packa. 
Bajj bajj ♥






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?