aaarrrggghhhh

2010-04-28, 23:02:30 / Kategori: Allmänt




Igår var en otroligt lång dag och därför hade jag inte alls tid att blogga.
Började 8.20 och slutade inte förrän 20.00 pga öppet hus i skolan.
Fick lite lyx under eftermiddagen i alla fall då min underbara Disa gjorde gelénaglar på mig.
Superduperfina blev dom, hon är så duktig!
När jag slutade så åkte jag hem till D-boy för att hon skulle slutföra sitt arbete.

Idag har vi inspekterat bananflugor på vetenskapens hus, roligaste någonsin.
Slutade vid 2, då åkte jag hem på dirren och somnade. Och nu gör jag ingenting, jag typ förbereder mig mentalt inför att sova.

Jag måste langa en feeeeet diss till ABC-gruppen. Sämre finns inte!
Skulle egentligen fått min mössa i mars, men den kommer inte förrän om en och en halv vecka trots att en jävel där lovade mig för två veckor sen att jag skulle ha den innan mösspåtagningen. Nu vill dom skicka en tom jävla mössa som dom tycker att jag ska se lycklig ut i på fredag. NO WAY, jag är hellre utan. Det här ska jag & mamma gå till botten med,
jag ska ha pengar tillbaka, en perfekt mössa och en feeeet ursäkt!

GODNATT




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?