ööööhhh...

2010-04-07, 12:44:53 / Kategori: Allmänt


Lördagen blev inte riktigt som jag & Disa hade tänkt oss..
Vi kom inte in på biljarden så vi gick till Helltröms och drack öl istället.
När de stängde fortsatte vi vårat drickande på Dovas.
Blev en snabb & onödig liten tripp till Reimersholme också. Var hemma vid 7 och somnade på en sek.
På söndagen sov vi ut ordentligt, åt, spelade guitar hero, åt, tog en myspromenad och sen åkte jag hem.

Måndagen var en seg dag, tills Frutten ringde och sa att hon ville hitta på något.
Gjorde mig iordning och började min lååånga resa mot Medborgarplatsen.
Softade hos Frutten ett tag, sen åkte vi till Dovas och satt där tills stängning.
Även då blev det en grymt onödig tripp, nästan värre, vi gick från Hötorget till St:eriksplan, sen till Fridhemsplan helt i onödan (y) Tog nattbussen till Frutten, somnade.

Igår vaknade vi upp tidigt, så vi softade, åt lite "frukost", drack kaffe, sen mötte vi upp Jenny.
Vi tog en ordentlig söderpromenad, satte oss på ett fik ute i solen och åt hallon&blåbärspaj, 
och småshoppade lite. Alltid lika mysigt att umgås med mina flickvänner,
och speciellt sådär i dagsljus, nu fick jag äntligen se hur dom ser ut!
aja, Jenny åkte hemåt medan jag & Frutten köpte med oss mat och gick hem till henne,
dagen till ära satt vi på ballen och käkade. Kanske låter jättemysigt, men det var ganska kallt.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag kanske, kanske ska få färga mitt hår på salongen.
Sen ikväll ska troligtvis allas Empa Boyerda firas, han fyller nämligen hela 19 år idag. Grattis ♥




boyerda

Tack hjärtat!! (L)pusssss



2010-04-08, 23:58:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?