SVART

2010-04-09, 16:52:31 / Kategori: Allmänt


Onsdagens bravader orsakade en hel del ångest och en redig bakfylla..
Så det pratar vi inte om, vad som hände i ondags hände i onsdags..
Igår pallrade jag mig i alla fall iväg till Skanstull för att möta upp Madde & Disa.
Käkade lite mat på donken och sen åkte jag hem och dog i sängen.
Upptäckte även när jag kom hem att vi hade fått en ny familjemedlem.
En liten valp, eller liten och liten, han är 4 måndader, blandras, och han heter Svart.
En söt liten pärla det där..

Idag har jag för det mesta bara degat i sängen.
Snart ska jag glida in i en dusch och sen tvinga mamma och hennes kärlek att äta ute med mig.
Kvällen ska spenderas på hemmaplan,
detta för att madde & racerbilen kommer och plockar upp mig tidigt imorgonbitti. (typ 9!!!) 
Vi ska åka till Vallentuna och hjälpa hennes pappa att flytta, naaajjjssszz..




jenny

nämen, vilken liten sötnos!



2010-04-09, 17:32:58 URL: http://byjenny.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?