iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih

2010-08-09, 00:00:53 / Kategori: Allmänt

Tjeeeenaaaa, vad händeeeer?
Själv har jag precis lagt mig tillrätta i sängen efter en låååång dag.
Hade fett tråkigt typ hela dagen tills jag gick till Linn och fick leka med Ruben + en jävla massa kaffe.
Det var väldans väldans trevlans det, mycket kul.

Packningen är i princip klar, lite småstuff kvar bara, men det ska jag ordna imorgon.
Efter jag gjort det ska jag åka till Farsta med Jenny, växla pengar och lite annat sånt där viktigt. Efter det ska vi äta på Hamburgerprinsen och sen bara vänta på att klockan blir typ 2-3. Varför då då? ...
Jo för att då bär det nämligen av mot en härlig plats kallad Arlanda.
WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO.


lite grrrrrrr bara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?