kul dag, väldigt rolig

2010-08-27, 22:39:14 / Kategori: Allmänt

Jag skulle gärna vilja säga att jag har haft en händelserik dag, men då skulle jag ljuga.
Jag har i princip legat i sängen hela dagen, varvat datorn, med tvn och en bok jag läser.
Den största händelsen denna dagen var att jag för ungefär en timma sedan mötte upp Disa,
vi gick till centrum för att handla. Loka & chips blev det för min del.
Hon följde med mig hem ett tag, typ en halvtimma sen gick hon igen.
Så nu ensam med Lokan och chipsen funderar jag på om jag ska se på film eller Rena Rama Rolf.
Det lutar mer åt det sistnämnda, tihi.

Imorgon blir det 20årsfest med mamma & hennes boyfriend, ingen jag har träffat, men det blir nog kul.
Det var allt för mig jost noooo. Godnatt!


Jag & Jenny en härlig dag vid poolen



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?