snart så.

2010-08-07, 01:40:24 / Kategori: Allmänt

Jag har haft en underbar dag.
Den började med att jag mötte upp Jenny. Besökte ett par banker, sen kikade vi runt lite i Ringen.
Fick med mig en ny bikini och lite smått & gott från Apoteket. Frida hakade på oss i Skanstull, då åkte vi till Farsta och handlade en massa mumma på Ica. Sen åkte vi hem till Jenny dit även Madde kom.
Käkade en trerätters bestående av kräftor, grillat & glass med varma hallon och chokladsås.
När det blev för kallt, myggigt & fladdermössigt körde Madde mig till Högdalen. Därifrån tog jag tunnelbanan hem till kära lilla Hagsätra.

Har nu skrivit en liten packningslista inför resan.
Ska låna en väska imorgon av Linn så jag kan börja packa.
Kanske kan man få några koppar kaffe, och lite bus med Ruben också, tihi.
Sen hoppas jag även på att få träffa min Disa som jag inte träffat på år och dar känns det som.

Dagarna går fort nu, det är skönt. Snart är det dags för paradiset.


hahahah, små & pluttinuttiga. Halloween 2007




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?