Fredagstrevligheter

2010-12-18, 00:05:02 / Kategori: Allmänt

Åååh, jag har haft en superbra dag idag!
Jobbade till 5, och strax innan stängning kom Jenny dit för att plocka upp mig.
Vi tog oss till Skanstull där vi kikade runt i massa butiker efter lite julklappar, och sedan åt middag.
Det blev sushi för mig, och Pizza för Jenny. Vi tyckte inte att vi var riktigt klara med varandra efter det så vi tog oss en promenad till Medis och satte oss på Café Lavance. Frida kom även dit efter ett tag och vi blev kvar där nästan 2 timmar. Klockan var väl runt kvart i tio när vi började röra oss mot tunnelbanan. Tog sällis med Jenny till Högdalen där vi skiljdes åt. Nu har jag väl varit hemma typ en timma, inte gjort nåt kul alls. Läst lite bloggar, kikat i tidningen Klick, och tvättat bort sminket.
Nu tänkte jag plocka fram nörden i mig
, ska lösa lite korsord innan det är dags att sova.
Jobb imorgon igen
, sen förhoppningsvis blir det lite partajj på kvällen med mina kära vänner.

Godnatt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?