God Jul

2010-12-26, 23:22:23 / Kategori: Allmänt

Lite sådär i efterskott.
Har haft två underbara dagar fyllda med massa julfirande och underbara människor.
julafton åkte jag hem till mormor och åt jullunch framför Kalle Anka.
Sen på eftermiddagen åkte jag hem till Jenny och firade med henne och hennes familj. Trevligt sällskap, julklappsspel och sällskapsspel. Tog en taxi hem vid ett tiden, och slocknade sen på stört.

Igår var det vårat riktiga julfirande för att mamma jobbade på julafton.
Så vi åkte hem till mormor, åt mat, fikade, umgicks och öppnade massa klappar.
Fick så himla mycket fina och välbehövda saker. Bl a pengar, presentkort, parfymer och en HD-kamera. Vid halvniotiden började jag röra mig in mot stan för att gå hem till Disa. Där blev det lite julgodis, ännu mer trevligt sällskap och även lite alkohol. Efter det bar det in mot stan och Soft bar & kök. Efter att sen ha letat efter en taxi i år och dar på nattkvisten så fick jag krypa ner i min säng med mysigt sällskap.

Idag har det degats hela dagen. Och svullats en del också, men det talar vi inte om.
Nu på kvällen har jag nötat igenom 3 avsnitt av Jerseylicious, BÄSTA serien! Ska kolla på några till, sen är det sovdags. Imorgon ska jag in till stan med Disa och sätta sprätt på massa pengar, så jag ska försöka komma upp i rimlig tid hade jag tänkt.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?