ksssss

2010-12-09, 00:14:31 / Kategori: Allmänt

Hade tänkt att jag skulle sova vid den här tiden. Men icke, här ligger jag. Klarvaken.
Så jag tänkte att jag skulle passa på att berätta om min otroligt vardagliga dag.
Jobbade somvanligt. Hade en supertrevlig dag där idag faktiskt. När klockan var kanske 16:45 så fick jag är smärre chock. Frutten klev in genom dörren, iiiih trevligt! Vi tog sällskap till Gullmars.
Efter det åkte jag mot Hagsätra, men jag gick inte hem. Nej, jag gick hem till Linn och Ruben för att agera jultomte. Hade med mig ett gosedjur, massa kläder, och en pepparkaksdräkt till den lille filuren. Blev kvar där till halv åtta, sen knatade jag hem. Det var helt underbart ute då, friskt & vackert, och jag frös inte det minsta. Jag älskar vintern! Kom hem, duschade, och upptäckte sen att kissblåsan inte riktigt hängde med i svängarna. Urinvägsinfektion, japp. Kul, alltid kul. Nu har jag precis haft mitt kvällssamtal med D-boy och ska krypa ner ordentligt i sängen för att försöka sova.
Måste sova. Behöver sova. Godnatt.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?