ojojoj

2010-12-22, 23:57:02 / Kategori: Allmänt

Vilken lång dag det har varit. Den började med en 13 bitars sushi till frukost på jobbet. Ja, jag var hungrig. Fett hungrig. Jobbade till 5, tog mitt pick & pack, stängde, och begav mig till Sickla.
Köpte massvis med julklappar, men ångrade mig lite smått påvägen hem. Fytusan, det är ingen pärs att ta sig på bussar och fullsatta tunnelbanor med händer och armar fulla med kassar. Lyckades i alla fall tillslut ta mig hem, men dock bara till porten. Där fick jag en olycklig överraskning. Porten var typ halvt igenfrusen, precis som jag själv (Mina fingrar var som tio isglassar, såna där som legat liiite för länge i frysen och fått en centimeter snötäcke runt sig). Precis när jag bestämt mig för att ringa efter hjälp, och precis fått svar på mitt samtal, ja då gick det bra att öppnas. Det gjorde mig glad. Kort efter att jag kommit hem, kom mamma med kinamat till mig, fläskfilé med bambuskott, mmm! Varvade maten med julklappsinslagning, som jag sysselsatt mig med i princip hela kvällen.
Men nu är det klart, och jag ska äntligen få sova. Det behövs vill jag lova!


Dessa små paket ska göra mina nära & kära glada, hoppas jag, hihi.


lilla tomten, han ville bara säga hej.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?