hard work work

2010-12-01, 21:53:41 / Kategori: Allmänt

Mina vänner tjatar på att jag ska blogga.
Men grejen är den att det finns liksom inte så mycket att blogga om.
Jag vaknar på morgonen, dricker kaffe, sminkar mig och aa ni vet allt det där man gör.
Sen åker jag till jobbet, jobbar till klockan 5. Efter det bär det av hem. Äter, duschar, glor lite på tv, sen somnar jag. Sådär är det, var och varenda dag. Helgerna skiljer sig väl lite kanske, men det är ju några dagar kvar. Dessutom så har jag såna aggressioner inom mig just nu, så det skulle mest bli hatinlägg.
Jag tycker nog att det blir bäst när jag känner mig bloggsugen, och har något KUL att skriva om!

Jag får väl slänga in lite helt ointerssanta bilder nu för att göra det här inlägget liiiiiiite roligare.

Fyra coola tejer + äcklig turre till vänster.

Min snygga outfit söndag eftermiddag, dagen efter.

En liten del av mitt nya rum

2 egopics från idag


tack & hej, från mig.

Shnajgel

Vilken flickvän som lyssnar och gör som hennes flickvänner säger åt henne, sånt här tycker vi om. 2 inlägg dessutom, WOOOOW WOOOOW WOOOOW!



PHUSS



2010-12-01, 22:12:15

Laser svenen

Vad fin du var disa! gillar din styling på håret med snygga stora ringar mjau!:D



2010-12-02, 10:49:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?