HUR FAN LYCKAS JAG?!

2010-02-05, 08:24:41 / Kategori: Allmänt


Jag har haft så satans svårt att komma upp hela veckan.
Har legat vaken hela nätterna, sovit ut i det längsta, sen varit dödstrött hela dagarna.

Igår somnade jag innan det andra avsnittet av 2½ men var slut, och för allas information..
Det andra avsnittet slutar klockan 00.55, och tror jag rätt så somnade jag nånstans i början,
för jag kommer inte alls ihåg vad det handlade om.

Men nu till katastrofen, tänkte ju självklart att jag skulle sova ut riktigt ordentligt...MEN
07:43 vaknar jag, piggare än någonsin typ, och det finns inte ens chans att sova vidare
Underbart.. eller, otroligt förjävligt passar bättre.

Det finns inte mycket annat att säga än.. Godmorgon mina vänner


den här mumsbiten kanske kan få mig på bättre humör..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?