TPT

2010-02-01, 13:06:28 / Kategori: Allmänt


Tänkte att jag skulle passa på att skriva nu när jag har tid,
men jag har inget att skriva om.. Tufft.
Kan ju i alla fall berätta att jag nyss kommit hem från skolan.
Religion, Naturkunskap & lunch bjöds det på där idag.
Madde ville så gärna visa upp sin lilla söta bil så hon körde mig till Globen, och därifrån åkte jag hem.
Så nu är jag somsagt hemma, sitter i sängen och känner ett litet lyckorus. Jag upptäckte nämligen till min stora förvåning att jag har fått tillbaka alla kanaler på tvn. Slippa dessa fågelfilmer utan ord på nätterna. Nu är det Comedy Central som gäller igen, premiär ikväll!

Snart är det dags att åka och vädra gaddarna,
ska nämligen vara hos tandläkaren 14.45, det ser jag fram emot.
Det är alltid härligt att ha tänderna på tork, not.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?