tröttonsdag

2010-02-03, 18:36:48 / Kategori: Allmänt


Gårdagen var en bra men lång dag.
Den startades med kickboxning, det känns idag vill jag lova. Kan knappt röra mig..
På eftermiddagen hade jag en kund, och det gick riktigt bra.
Fick VG på klippningen men MVG på färgningen!
Kom inte ifrån skolan förrän klockan 17, då åkte och jag madde till globen med racerbilen.
Kikade runt lite, umgicks & käkade.
Sen bar det av till Kungsholmen för att hämta en sak, och efter det körde Madde mig hem.

Kände mig lite småsjuk imorse så jag stannade hemma.
Och det måste vara nåt påväg för jag har sovit till och från sen igår klockan 00 tills idag klockan 17.
Jag ligger fortfarande i sängen.. just nu väntandes på att mamma ska komma hem och laga mat,
det är ganska efterlängtat just nu. Grrr jag är hungrig som en björn!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?