underbara måndag

2010-02-01, 16:16:57 / Kategori: Allmänt

Då var jag tillbaka i min säng igen..
Har inte haft den turen jag hade hoppas på direkt, det började påväg till tunnelbanan. Jag var bara en sekund ifrån att bli påkörd. Till råga på allt så hoppar idioten ur bilen och skäller ut mig för att det är halt och han inte kan stanna.. men då kör man väl förfan inte i 50 tio meter innan ett övergångsställe när man ser att det kommer folk. Dumma jävel!

Fick sitta och vänta hos tandläkaren en halvtimma innan jag får höra att det kommer bli ännu mer försening så jag får vänta 20 minuter till eller boka om en tid, så jag bokade om. Att man inte kan få veta sånt direkt när man
kommer istället, bläää.

Köpte en deodorant på kicks för 35:-, sen när jag ska handla med mig mat hem ser jag att man får 2 likadana deodoranter för 30:- där.
Jag får trösta mig med fiskgratäng & pepsi max som jag köpte med mig. Och alla mina tvkanaler såklart!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?